donderdag 1 januari 2015

Prijzen

Wat een verassing! Op de prijsuitreiking van de wedstrijd kreeg ik veel meer prijzen dan verwacht!
Van links naar rechts:
- een medaillon voor de eerste deelname aan de tentoonstelling
- een vaantje voor deelname aan de tentoonstelling
- een oorkonde voor het winnen van de titel Meesterzanger
- een bondsmedaille
- een vaandel die aan de kooi van de winnende zanger hing tijdens de tentoonstelling
- een beker voor het winnen van de 1e prijs van de zangkanaries

Leuk!

De selectie voor de kweek van komend jaar is ook weer gebeurd. De nieuwe poppen waarmee gekweekt gaat worden zijn in huis, nou is het zaak ervoor te zorgen dat er weer ruimte komt zodat we aan de slag kunnen met de vogeltjes.

Helaas gaat de verkoop dit jaar niet zo vlot. Daarom neem ik de timbrado's en bonte kanaries a.s. zaterdag (3 januari) mee naar vogelmarkt Boskoop, om ze daar hopelijk te verkopen en ze een goed huisje te geven.

Na lang wikken en wegen is besloten mijn eerste koppel, Pukkie en Mukkie, ook te verkopen. 
Dit was de moeilijkste beslissing. 
De zang verstoorde de zang van de Timbrado's, en ik heb helaas niet meer voldoende ruimte voor ze. 
Daarom ga ik ook voor hun op zoek naar een leuk en vooral zorgzaam huisje waar ze saampjes naartoe kunnen. 
Hopelijk lukt dat!

En natuurlijk een super gelukkig, gezond, mooi, gezellig en vooral 
vogelig 2015!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten